Καθηγητές Δραματικής Σχολής
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Είναι απόφοιτος της Σχολής Αναβρύτων. Παρακολούθησε μαθήματα πιάνου και θεωρητικών στο Εθνικό Ωδείο και στο Ωδείο N. Σκαλκώτας (1983-1986) και υποκριτικής στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης της Ε. Χατζίκου (1985-1987). • Με υποτροφία από το Ίδρυμα Α. Ωνάσης, σπούδασε Μουσική Σύνθεση και Διεύθυνση Ορχήστρας στο Κονσερβατόριο της Ουτρέχτης (1986-1993). Υπήρξε μαθητής των: Henk Alkema (μουσική για θέατρο και κινηματογράφο), Tristan Keuris (σύγχρονη μουσική), Kenneth Montgomery (διεύθυνση ορχήστρας-φωνητικών συνόλων-Όπερας) και David Porcelijn (διεύθυνση σύγχρονης μουσικής). Έτος απόκτησης πτυχίου Μουσικής Σύνθεσης (Βραβείο Σύνθεσης): 1993 Έχει διατελέσει: • Το 1997 ίδρυσε μαζί με τον Άγγλο τενόρο-δραματουργό Phillip Curtis και την Ολλανδή μουσικό Margot Hoiting το «Music Theatre Group Amsterdam» με στόχο την έρευνα και τη διάδοση του σύγχρονου μουσικού θεάτρου. |

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1964.
Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στα Γιάννενα και Υποκριτική στη Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ (1986-1989). Ιδρυτικό μέλος της ΘΕΣΠΙ(1983) και του Θεατρικού Οργανισμού ΣΤΙΓΜΗ(1995). Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ(Αύγουστος 2015-Νοέμβριος 2019). Δίδαξε Θεατρική Σκηνοθεσία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Πάτρας (2008-2012). Μέλος των Επιτροπών του Υπουργείου Πολιτισμού για τις Εισαγωγικές και Πτυχιακές Εξετάσεις των Δραματικών Σχολών (2011-2015). Μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Φίλοι Μίνου Βολανάκη (2010-2013, 2022-25). Tακτικό μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Σκηνοθετών (Ε.Ε.Σ.), του Σ.Ε.Η. και της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Ως ηθοποιός εργάστηκε στο Θέατρο ΣΤΟΑ, στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, στο ΚΘΒΕ, στο θέατρο ΠΟΡΕΙΑ, στη ΣΤΕΓΗ ΩΝΑΣΗ, στην Ομάδα ΚΑΝΙΓΚΟΥΝΤΑ, στα Θέατρα ΠΑΝΘΕΟΝ και ΜΠΑΝΤΜΙΝΤΟΝ, στο Θέατρο ARK κ.α.
Το 1996 τιμήθηκε με Εύφημο μνεία καλύτερου ανδρικού ρόλου στο 19ο Φεστιβάλ Ταινιών μικρού Μήκους της Δράμας, για την ερμηνεία του στην ταινία του Γιάννη Λεοντάρη Κλείσε τα μάτια και χρωμάτισε (Μεγάλο Κρατικό Βραβείο ποιότητας 1996). Έπαιξε ακόμη στις ταινίες μεγάλου μήκους των: Γιάννη Οικονομίδη, Γιώργου Ζαφείρη, Γιώργου Σερβετά, Χρήστου Δήμα, Τάσου Μπουλμέτη, Αμέρισσας Μπάστα, Στέλιου Χαραλαμπόπουλου, Θάνου Αναστόπουλου, Δημήτρη Νάκου, Σπύρου Σταθουλόπουλου, και στις διεθνείς παραγωγές The kings of Mykonos και Man of God.
Σκηνοθέτησε 40 θεατρικές παραστάσεις ελληνικών και ξένων έργων στο ελεύθερο θέατρο, στο ΚΘΒΕ και στα ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, Σερρών, Αγρινίου και Πάτρας. Σκηνοθέτησε για την ΕΤ1 το έργο Φώντας του Μήτσου Ευθυμιάδη. Σε συνεργασία με τη Μαρία Τσιμά έχουν γράψει το θεατρικό έργο Τα 13 ρολόγια (εμπνευσμένο από νουβέλα του Τ. Θέρμπερ) και διασκεύασαν το μυθιστόρημα της Ι.Κανιατί Η Τρελοβγενιώ.

Γεννήθηκε στη Βόννη Γερμανίας από Έλληνα πατέρα και Γερμανίδα μητέρα. Αποφοίτησε από την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου.
Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με τους Ν.Μαστοράκη, Γ.Μιχαηλίδη, Μ.Κακογιάννη, Στ.Φασουλή, Γ.Λάνθιμο, Μ.Λυμπεροπούλου, Θ.Αθερίδη, Β.Μαυρομάτη, M.Langhoff, Σ.Ευαγγελάτο, Μ.Κάλμπαρη, Φ.Λύτρα, Θ.Μουμουλίδη, Τ.Κρεβάικα, Λ.Κιτσοπούλου, Π.Δεντάκη, Θ.Μοσχόπουλο, Οδ.Παπασπηλιόπουλο, Σ.Κακάλα κ.ά. σε έργα του κλασσικού και σύγχρονου ρεπερτορίου. Έχει δουλέψει στον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έχει βραβευτεί με το Κρατικό Βραβείο Α΄ Γυναικείου Ρόλου για την ταινία ” Με μια κραυγή” της Βασιλικής Ηλιοπούλου και με το βραβείο Α’ Γυναικείου ρόλου στο LondonGreekFilmFestival για την ταινία «Το αίμα» του Διαμαντή Καραναστάση.
Εκπροσώπησε την Ελλάδα στο θεσμό “ShootingStar” στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.
Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις:
– Ευτυχείτε!(βασισμένο σε δύο μονόπρακτα του FranzXaverKroetz)
– Επικίνδυνες σχέσεις, του ChristopherHampton
-Ιζαμπέλ Ρεμπώ – Ο δικός μου Αρθούρος, της Ευσταθίας
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Υποκριτική από το 2017.

Η Μαρία άρχισε να δημιουργεί στο Θέατρο στην Αφρική όπου έγραψε την πρώτη της ιστορία και σκηνοθέτησε την πρώτη της παράσταση Θεάτρου Σκιών. Σπούδασε Φιλοσοφία και Υποκριτική στις Βρυξέλλες και συνέχισε την έρευνά της επαγγελματικά στο Λονδίνο. Εκεί εκπόνησε και την διδακτορική της διατριβή όπου χάρη σε αυτή συνάντησε τον δάσκαλό της Ανατόλι Βασίλιεφ τον οποίο ακολούθησε ως μαθητευόμενη για 6 χρόνια σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Αφού ολοκλήρωσε την βασική της παιδεία στην τέχνη του σκηνοθέτη/παιδαγωγού ηθοποιών, δημιούργησε ένα διεθνές σύνολο με βάση το Λονδίνο και παρουσίασε δουλειές από το διεθνές ρεπερτόριο σε εναλλακτικούς χώρους και θέατρα της Αγγλίας, Γαλλίας, Ελλάδας και Ιταλίας. Είχε την τύχη να δουλέψει για 5 χρόνια με τη συνεργάτιδα του Γκροτόφσκι Μωντ Ρόμπαρτ και να μαθητεύσει κοντά της στο τραγούδι και τη σωματική εκπαίδευση του δημιουργού.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει από το 2024.
Σκηνοθέτης – ηθοποιός – δάσκαλος υποκριτικής. Αριστούχος απόφοιτος της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Λευτέρη Βογιατζή, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, Ariane Mnouchkine, Θωμά Μοσχόπουλο, Κατερίνα Ευαγγελάτου, Γιάννη Λεοντάρη, Θοδωρή Αμπαζή, Δημήτρη Τάρλοου, Έφη Θεοδώρου, Σπύρο Ευαγγελάτο, Σταμάτη Φασουλή, Θοδωρή Γκώνη, Μάγια Λυμπεροπούλου, Hélène Cinque, John Todd, Θέμη Μουμουλίδη, Βασίλη Νικολαΐδη, Πέτρο Σεβαστίκογλου, Παντελή Βούλγαρη, Χρήστο Μασσαλά, Λευτέρη Χαρίτο, Νίκο Περάκη, Μανούσο Μανουσάκη, Δημήτρη Ζάχο, Γρηγόρης Καραντινάκη κ.α, στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Η Μικρή μέσα στο Σκοτεινό Δάσος, Πενθεσίλεια, Κύκλωπας, Τα Μάτια, Δεν πληρώνομαι-δεν πληρώνω, Αγαπημένε μου Χέρπερτ, The Show, ποιος θα αντέξει, Arizona, Δύο Θεοί, Το δάνειο, Όλα τα μανιτάρια τρώγονται, Ο Μουνής, Άλμανάκ, Βυσσινόκηπος, Μια γιορτή στου Νουριάν, Μανδραγόρας, Αδάμ και Εύα, Τι γλώσσα μιλάμε, Άλμπερτ;, Πινόκιο, κ.α Ως δάσκαλος υποκριτικής έχει διδάξει στον Πειραϊκό Σύνδεσμο, στην σχολή του Δήμου Αγίας Βαρβάρας – Ιάκωβος Καμπανέλης, στο Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, στην Πράξη Επτά, στο Θέατρο Χώρος. |

Γεννήθηκε το 1975 στον Πειραιά. Είναι απόφοιτος της σχολής του Εθνικού Θεάτρου.
Έχει λάβει μέρος σε παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο, στο Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος, στα ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, Σερρών, Κρήτης, Βέροιας καθώς και στο Ελεύθερο θέατρο, ενώ έχει συμμετάσχει και σε τηλεοπτικές σειρές.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Υποκριτική από το 2013, ενώ είναι Διευθυντής από το 2014.

Αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών (ΤΘΣ) του ΕΚΠΑ και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «MFA στη Σκηνοθεσία Θεάτρου» από την East
15 Acting School του University of Essex, UK. Στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών παρακολούθησε κύκλο μαθημάτων Σκηνοθεσίας στη σχολή ГИТИС της
Μόσχας. Είναι φοιτητής του ΠΜΣ «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» του ΕΑΠ και του ΠΜΣ «Μάρκετινγκ Πολιτισμού» του ΕΚΠΑ. Κατέχει Δίπλωμα Μετάφρασης
μεταξύ ελληνικών και αγγλικών από το Institute of Linguists, UK, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικής Γραφής στο ΕΚΕΜΕΛ και στο Ίδρυμα
Μιχάλης Κακογιάννης, καθώς και μαθήματα Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας στη Σχολή Σταυράκου. Είναι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Διδάσκει ή έχει διδάξει στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών (Υποκριτική, Δραματουργική Ανάλυση), στο Θέατρο των Αλλαγών (Σκηνοθεσία), στο ΤΘΣ/ΕΚΠΑ
και στο ΤΘΣ του Πανεπιστημίου Πατρών (Εργαστήρια Αρχαίου Δράματος), στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (επικουρικό διδακτικό έργο στη Σκηνογραφία), και
στη Σχολή Σταυράκου (Δραματολογία, Ιστορία Θεάτρου). Εργάζεται ως σκηνοθέτης θεάτρου, εμψυχωτής-εκπαιδευτής θεατρικών εργαστηρίων, μεταφραστής,
σύμβουλος δραματουργίας και εκπαιδευτής ενηλίκων. Υπήρξε συνεργάτης της Θερινής Ακαδημίας του Εθνικού Θεάτρου (2006-2009) και για δύο συνεχόμενες
χρονιές (2015 & 2016) συμμετείχε στο Directors Lab του Lincoln Center Theater στη Νέα Υόρκη. Το καλοκαίρι του 2024 ήταν εμψυχωτής-εκπαιδευτής του
δεκαήμερου εργαστηρίου με θέμα τον Χορό στο Αρχαίο Δράμα, που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Вдохновение (Έμπνευση).
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Σκηνοθεσία από το 2024.

Σπούδασε φιλολογία και θεωρία λογοτεχνίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το διδακτορικό της στο ίδιο πανεπιστήμιο έχει αντικείμενο μεταποικιακές και φεμινιστικές προσεγγίσεις στις Βυζαντινές Μυθιστορίες, και ένα μέρος της έρευνας εκπονήθηκε στο Harvard με υποτροφία από το ίδρυμα Fulbright. Σήμερα κάνει μεταφράσεις και επιμέλειες, και συνεργάζεται με το περιοδικό Yusra. Ασχολείται κυρίως με τη φεμινιστική και κουήρ λογοτεχνία και θεωρία, τις πολιτικές δυναμικές της λογοτεχνίας και τις διάφορες εκφάνσεις της ποίησης σήμερα.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Ιστορία Λογοτεχνίας από το 2021.

Η Ειρήνη Μουντράκη είναι απόφοιτος, κάτοχος μεταπτυχιακού́ και αριστούχος διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Σπούδασε επίσης Ιταλική́ Τέχνη και Γλώσσα στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνο ως υπότροφος.
Είναι υπεύθυνη Δραματολογίου, Βιβλιοθήκης, Αρχείου και Διεθνών Σχέσεων στο Εθνικό́ Θέατρο της Ελλάδας, οπού εργάζεται ως ειδικός καλλιτεχνικός συνεργάτης από́ το 1999. Ως δραματολόγος έχει συνεργαστεί με σημαντικούς Έλληνες και ξένους σκηνοθέτες. Εμπνεύστρια, δημιουργός και υπεύθυνη του Greek Play Project (GPP), της δίγλωσσης διαδικτυακής πλατφόρμας για τη μελέτη, ενίσχυση και προώθηση του σύγχρονου ελληνικού έργου (greek-theatre.gr).
Διδάσκει στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα των Τμημάτων Θεατρικών Σπουδών στα Πανεπιστήμια Αθηνών (Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση) και Πελοποννήσου (Δημιουργική Γραφή, Θέατρο και Πολιτιστικές Βιομηχανίες) καθώς και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Τμήματος, με ειδίκευση «Ανθρωπιστικές Σπουδές: Λογοτεχνία, Θέατρο και Γλώσσα στην Εκπαίδευση». Διδάσκει ιστορία θεάτρου και δραματολογία σε Δραματικές Σχολές. Έχει διδάξει θέατρο επί σειρά ετών στο Ανώτατο Στρατιωτικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα του Ελληνικού Στρατού Ξηράς. Έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις με ερασιτέχνες (Σ.Α.Ν.).
Από το 2000 συνεργάστηκε σταθερά ως θεατρικός κριτικός στα περιοδικά ΑΝΤΙ (2000 – 2008), highlights (2000-2010), ΜΟΝΟ (2012). Κείμενα, κριτικές, μελέτες και εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και εφημερίδες καθώς και σε συλλογικούς θεατρολογικούς τόμους και θεατρικά προγράμματα. Έχει συμμετάσχει με ομιλίες ή εργαστήρια σε πολυάριθμα συνέδρια και θεατρολογικές συναντήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει διοργανώσει η ίδια εργαστήρια, ημερίδες και θεατρικές δράσεις.
Από τις εκδόσεις Αιγόκερως κυκλοφορούν τα βιβλία της Carlo Goldoni. Η ζωή, το έργο του και η πρόσληψή του στην Ελλάδα (2019) και Εντός, Εκτός και Επί τα Αυτά. Κείμενα για τη νεοελληνική, την παγκόσμια δραματουργία και τη σκηνική πράξη (2020). Έχει την επιστημονική επιμέλεια του τόμου Η δυναμική του ελληνικού λόγου στο θέατρο (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά) ενώ από τις εκδόσεις του Εθνικού Θεάτρου κυκλοφορεί η μετάφραση του έργου του Κάρλο Γκολντόνι Το καινούργιο σπίτι (2019). Είναι υπεύθυνη της σειράς «Δραματουργία» (σύνολο δραματουργικής παραγωγής σύγχρονων Ελλήνων συγγραφέων) στις εκδόσεις Αιγόκερως.
Υπήρξε υπεύθυνη του προγράμματος «Χαρτογράφηση της σύγχρονης θεατρικής πραγματικότητας στην Ελλάδα» για το Εθνικό Κέντρο Θεάτρου και Χορού και μέλος του Εργαστηρίου Θεατρολογικής Έρευνας και Τεκμηρίωσης «Πυθαγόρας» του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Υπήρξε Προέδρος της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Επιχορηγήσεων Ελεύθερου Θεάτρου του Υπουργείου Πολιτισμού́ (2017 – 2021). Επίσης, έχει υπάρξει μέλος σε πολλές επιτροπές θεάτρου (Φεστιβάλ, Γνωμοδοτικές επιτροπές επιχορηγήσεων Υπουργείου Πολιτισμού, Διαγωνισμούς θεατρικών έργων, Βραβεία Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών Κριτικών & Βραβείο Κουν, Σύστημα Αθήνα του ΙΤΙ, κλπ). Έχει διατελέσει Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών.
Είναι Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της European Theatre Convention, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού δικτύου θεάτρων.
Είναι Μέλος της Executive Committee στη Διεθνή Ένωση Κριτικών Θεάτρου (International Association of Theatre Critics).
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Ιστορία Θεάτρου και Δραματολογία από το 2015.

Ο Δημήτρης Μπαμπίλης είναι σκηνοθέτης, με αποκλειστικό πεδίο εργασίας του το «πραγματικό». Συνδυάζοντας το θέατρο τεκμηρίωσης με την περφόρμανς, τοποθετεί τη δραματουργία της βίας στο επίκεντρο της σκηνικής του πράξης, αναδεικνύοντας τις αβεβαιότητες, τις αδυναμίες και τις ανεπάρκειες των ηθοποιών, με στόχο ένα θέατρο που απαιτεί την πολιτική του θέαση, τον διάλογο και την αντιπαράθεση στη δημόσια σφαίρα.
Από κοινού με την Ελισάβετ Ξανθοπούλου, έχει συνιδρύσει στο παρελθόν τις ομάδες In-vade art, BpPong!, KOLOΦΩΝ και REFORMERS, εφαρμόζοντας την πεποίθησή τους για την ασυνέχεια του –καλλιτεχνικού– υποκειμένου. Σπούδασε θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών και σκηνοθεσία θεάτρου στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, με επόπτη καθηγητή τον Μιχαήλ Μαρμαρινό. Έχει συνεργαστεί με την Documenta 14, το Εθνικό Θέατρο, το ΚΘΒΕ, την Ελευσίνα 2021, το ΠΙΟΠ, το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, το θέατρο Σημείο και με τις ομάδες Νοητή Γραμμή, ODC ensemble, Per-Theater-Formance και BelleVille Collective, σε διάφορες παραστάσεις και από διαφορετικές θέσεις, κάνοντας πράξη την αντίθεσή του με κάθε ιεράρχηση των ρόλων. Οι μέχρι τώρα συναντήσεις του με δημιουργούς όπως ο Βασίλης Παπαβασιλείου, ο Włodzimierz Staniewski, οι La Pocha Nostra, η Marina Abramović, καθώς και με τη σκηνοθετική κολεκτίβα Rimini Protokoll στο Βερολίνο, έχουν καθορίσει την οπτική του για το θέατρο. Είναι συνιδρυτής του ΑΠΑΡÄΜΙΛΛΟΝ, ενός χώρου στην Αθήνα για τις παραστατικές τέχνες και την έρευνα.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Ιστορία Θεάτρου από το Ιστορία Θεάτρου και Δραματολογία από το 2023.
Απόφοιτος της Δραματικής σχολής του θεάτρου Εμπρός (2000) Σκηνοθέτησε: Ο Εραστής (Θέατρο Αγγέλων Βήμα 2018). Το σπίτι στη λίμνη (Θέατρο Αγγέλων Βήμα 2019). Τρεις αδελφές in somnium (Θέατρο Faust 2020). Στον κινηματογράφο συμμετείχε ως ηθοποιός στα: Ο καλύτερός μου φίλος, σκηνοθεσία: Γ. Λάνθιμος, Λ. Λαζόπουλος. Οξυγόνο, σκηνοθεσία: Θ. Παπαθανασίου – Μ. Στην τηλεόραση συμμετείχε στα: Πενήντα-πενήντα σκηνοθεσία: Β. Θωμόπουλου, Η πολυκατοικία σκηνοθεσία: Β. Θωμόπουλου, Πάρτο αλλιώς σκηνοθεσία: Β. Νεμέα, |

Ο Δημήτρης Νάκος ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός. Είναι διδάκτωρ του Πάντειου Πανεπιστημίου Kοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στον τομέα του κινηματογράφου και της φιλοσοφίας. Είναι απόφοιτος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Πολιτιστική Διαχείριση του Πάντειου Πανεπιστημίου και του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει σκηνοθετήσει 14 μικρού μήκους ταινίες, που έχουν παρουσιαστεί και βραβευθεί σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Έχει συμμετάσχει ως παραγωγός και βοηθός σκηνοθέτη σε περισσότερες από 50 παραγωγές (μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες και ντοκιμαντέρ). Έχει λάβει μέρος στα εργαστήρια Torino Film Lab, MFI 2 Script Lab και AlbaScript+ και είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Αυτήν την εποχή βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης της τελευταίας μικρού μήκους του ταινίας και στην προπαραγωγή της πρώτης του μεγάλου μήκους ταινίας με τίτλο «Κρέας».

Μεταπτυχιακός και προπτυχιακός απόφοιτος της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ και Διακοσμητής του ΤΕΙ Αθηνών. Υποψήφιος διδάκτωρ με υποτροφία στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ . Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σκηνοθεσίας, υποκριτικής, θεατρικών φωτισμών, θεατρικής μάσκας. Σκηνογραφική και τεχνική επίβλεψη διεθνών παραγωγών όπερας. Οι συνεργασίες του από το 2003, ως σκηνογράφος, περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό θεατρικών σκηνών (ΕΛΣ, Ηρώδειο, Αρχαία Θέατρα Δωδώνης και Θάσου, Βεάκη, Άνεσις, Αλκμήνη κ.α.), σκηνοθετών και συγγραφέων. Διδάσκει Σκηνογραφία – Ελεύθερο Σχέδιο στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ και εδώ και 5 χρόνια διατηρεί ένα εργαστήρι για νέους σκηνογράφους και έχει διδάξει σε δραματικές σχολές το μάθημα της σκηνογραφίας. Διατηρεί αρχιτεκτονικό γραφείο από το 2005. Έχει γράψει, σκηνοθετήσει και σκηνογραφήσει το «ΜΠΛΕ», μια βωβή παράσταση που συνδυάζει στοιχεία μιμικής, κλασικού μπαλέτου και σκηνογραφικών τεχνασμάτων (2018).
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Σκηνογραφία από το 2023.
O Γιάννης Νικολαίδης αποφοίτησε απο τη ΚΣΟΤ. Έχει χορέψει με ομάδες σύγχρονου χορού, ΟΚΤΑΝΑ, Λάθος κίνηση, 2-Δ. Παπαιωάννου, ΥΕLP, ΖΗΤΑ, Π. Σταματοπούλου, Χορευτές, Αίρεσις, Θεατροκίνηση κ.α. και με χορογράφους σε παραγωγές χορού, θεάτρου και όπερας όπως, Α. Φονιαδάκης, Α. Στελλάτου, Μυρτώ Κοντονή, Α. Σμάλις, Ρικ Νοντίν, Α. Παπαδέλλη-Ρωσσέτου κ.α. Έχει επιμεληθεί τη κίνηση σε παραγωγές, θεάτρου, τηλεόρασης και κινηματογράφου. Διδάσκει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό σε ερασιτεχνικές σχολές χορού και studio. Tέλος, έχει χορογραφήσει σε συνεργασία και μόνος του χορευτικές παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι μόνιμο μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού Griffon. |

Ο Γιάννης Παναγόπουλος είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και υποψήφιος διδάκτωρ του τμήματος Θεατρικών Σπουδών (Καλών Τεχνών) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στο Εθνικό Θέατρο και στη Πειραματική Σκηνή του, στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας, στο θέατρο Θησείον κ.ά. Διατέλεσε καλλιτεχνικός επιμελητής στις Τελετές Έναρξης και Λήξης των Special Olympics 2011 στην Αθήνα και αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής για τη διεκδίκηση του Μεσολογγίου ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Ευρώπης 2021. Μαζί με τη Ζωή Μυλωνά και τον Δήμο Κλιμενώφ έχουν ιδρύσει το ΝΟVUS Theatre Ensemble. (Φωτογραφία: Ελίνα Γιουνάνλη)
![]() Απόφοιτος της Νομικής Σχολή του ΕΚΠΑ, αριστούχος της Σχολής Θεατρικών σπουδών του ΕΚΠΑ και αριστούχος της δραματικής σχολής του Εθνικού θεάτρου. Εργάζεται στο θέατρο από το 1993. Έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως οι Κ. Ρουγγέρη, Κ. Τσιάνος, Σ. Α. Ευαγγελάτος, Β. Θεοδωρόπουλος, Κ. Δαμάτης, Σ. Χατζάκης, Στ. Λιβαθινός, Μ. Μουμούρης, Στ. Τσακίρης, C. Grauzinis, Ρ. Πατεράκη, Σ. Κακκάλας κ.α. στο Εθνικό θέατρο, το Αμφιθέατρο, το Θεσσαλικό θέατρο, το θέατρο του Νέου Κόσμου, το θέατρο της οδού Κεφαλληνίας, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κρήτης, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου. Έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές σειρές όπως: Γόβα στιλέτο σε σκην. Ρ. Εσκενάζυ, Πρόβα νυφικού σε σκην. Κ. Κουτσομύτη, Με θέα στο πέλαγος σε σκην. Γ. Βασιλειάδη κα. Έχει ασχοληθεί περισσότερα από 20 χρόνια με την μεταγλώττιση σειρών και παιδικών εκπομπών και ταινιών τόσο ως ηθοποιός, όσο και ως σκηνοθέτης. Από το 2015 διδάσκει στη δραματική σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου υποκριτική. |

Γεννήθηκε το 1959 στην Αθήνα, σε ένα σπίτι όπου το Θέατρο ήταν τρόπος ζωής. Πατέρας του ήταν ο ηθοποιός, συγγραφέας και δάσκαλος του Λόγου Νίκος Παπακωνσταντίνου και μητέρα του η ηθοποιός, σκηνοθέτης και δασκάλα της υποκριτικής Άννα Πολυτίμου.
Από τα εφηβικά του χρόνια, διάβαζε με πάθος θεατρικά έργα, κυρίως των κλασσικών, αλλά και θεωρία Θεάτρου. Έμαθε γρήγορα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά και ιταλικά και μεταφράζει ποίηση και θέατρο από αυτές τις γλώσσες, όπως και από τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά.
Η πρώτη του θεατρική μετάφραση («Μεταμφιέσεις» του Tom Stoppard) εκδόθηκε το 1979 από τις εκδόσεις «Δωδώνη». Όσες ακολούθησαν, προοριζόντουσαν κυρίως για την παρουσίασή τους από τη σκηνή.
Η πρώτη του επαγγελματική δουλειά ήταν κινηματογραφική, το 1981, στην ταινία «Παλληκάρι μου», αμερικανική παραγωγή με τον Τέλλυ Σαβάλας. Σαν ηθοποιός, έχει παίξει κυρίως στο Θέατρο κλασσικού ρεπερτορίου και ιδιαίτερα σε παραστάσεις Αρχαίου Δράματος, με πολλούς θιάσους και έχει κάνει λίγη τηλεόραση ( π.χ. «Υπερμνησία», «Ασημένιο δηνάριο») και πολύ λίγο κινηματογράφο.
Σα σκηνοθέτης ξεκίνησε το 1990 με «Μία βραδιά με το Δία» αγγλόφωνη επιθεώρηση με αρχαϊκά θέματα, διανθισμένη με στιγμιότυπα από κωμωδίες του Αριστοφάνους. Το 1994 ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του, την ηθοποιό, συγγραφέα και δασκάλα του Θεάτρου Ματίνα Παπαγεωργίου, το θίασο «Κασταλία», που έχει σαν κύρια θερινή έδρα το Θέατρο Σέττας «Νίκος Παπακωνσταντίνου», καλλιμάρμαρο αντίγραφο του Θεάτρου της Επιδαύρου χιλίων περίπου θέσεων, που έχτισε με τα χέρια του ο Ν. Π. στο ελατόφυτο χωριό Άνω Σέττα της Εύβοιας κατά τη διάρκεια των 14 τελευταίων χρόνων της ζωής του. Όλες οι παραστάσεις του θιάσου «Κασταλία» είναι σε σκηνοθεσία Δ. Ν. Π. , μερικές σε συνεργασία με τη Ματίνα Παπαγεωργίου.
Το 2006, η «Κασταλία» παρουσίασε, σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Δ.Ν.Π., τους «Βρυκόλακες» του Ερρίκου Ίψεν, με τον Δ.Ν.Π. στο ρόλο του Όσβαλντ.
Σα δάσκαλος του Θεάτρου, κύρια στον τομέα της Αγωγής του Λόγου, ο Δ.Ν.Π. διδάσκει ανελλιπώς από το 1989 σε δραματικές σχολές και θεατρικά εργαστήρια (Μαίρης Βογιατζή – Τράγκα, Βασίλη Διαμαντόπουλου – «Ίασμος», Πειραϊκού Συνδέσμου, Γιώργου Κιμούλη, Δήμου Αγίας Βαρβάρας, Δήμου Πετρούπολης, Έλντας Πανοπούλου, Αλμπέρτο Εσκενάζη) σχολές δημοσιογραφίας, σεμινάρια κλπ και έχει αναπτύξει σύστημα διδασκαλίας της αναπνοής με στόχο την τοποθέτηση, το χρωματισμό της φωνής και τη διαχείρησή της σε δεδομένο χώρο, αλλά και τη σωστή άρθρωση και προφορά της Ελληνικής Γλώσσας. Το σύστημα αυτό ανανεώνεται και επεκτείνεται συνεχώς, με στόχο τη δυνατότητα του εκπαιδευόμενου ηθοποιού να ανταποκρίνεται με ευχέρεια στις, όλο και πιο απαιτητικές για τον ηθοποιό, φωνητικές ανάγκες του σύγχρονου Θεάτρου.

Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή ΒΕΑΚΗ και από το 1999 εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Το 2012 έκανε την πρώτη του σκηνοθεσία στο θέατρο.
Έκτοτε, έχει σκηνοθετήσει τα έργα: «Οι Χαλασοχώρηδες» του Αλ.Παπαδιαμάντη, «Το Ρωμαϊκό Λουτρό» του Στανισλάβ Στρατίεβ, «H Μαζώχτρα» του Αργύρη Εφταλιώτη, «Εμείς, οι άλλοι» κινητή παράσταση για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, «Αυτόχειρ» του Μιχαήλ Μητσάκη, «Το σχοινάκι» της Νάντιας Δρακούλα στη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, «Αγγέλα» του Γ. Σεβαστίκογλου στο θέατρο «cartel», «Μεταξύ Πειραιώς και Νεαπόλεως» του Γ.Βιζυηνού στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, «Σφαγείο» του Ιλάν Χατσόρ, «Βόυτσεκ» του Γκεόργκ Μπύχνερ, «Γάμος» του Μ.Ποντίκα στο θέατρο Σταθμός, «Με την πένα σπαθί» του Μ.Πιτένη στο Δη.Πε.Θε. Κοζάνης, «Ηρακλείδες» του Ευριπίδη στο θέατρο OLVIO, «Το Ξύπνημα της Άνοιξης» του Φρανκ Βέντεκιντ στο θέατρο Νους.
Έχει συνεργαστεί, ως σκηνοθέτης, σε προγράμματα εφηβικού θεάτρου, με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και τον Δήμο Αμαρουσίου. Έχει σκηνοθετήσει ερασιτεχνικές παραστάσεις και έχει διδάξει σε σεμινάρια και θεατρικά εργαστήρια για ενήλικες και εφήβους, ερασιτέχνες ηθοποιούς.
Έχει διδάξει Υποκριτική σε σεμινάρια για επαγγελματίες ηθοποιούς.
Έχει διδάξει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ το μάθημα «Δραματοποίηση Λογοτεχνίας» (2019-2022)
Το καλοκαίρι του 2017 ήταν μεταξύ των προσκεκλημένων της Ελληνικής Ένωσης Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών, και συμμετείχε ως ομιλητής στην Ημερίδα που διοργανώθηκε από την ‘Ένωση σε συνεργασία με το Ελληνικό φεστιβάλ, με θέμα «διασκευή λογοτεχνικών κειμένων στη σύγχρονη σκηνή». Τον Οκτώβριο του 2021 συμμετείχε ως ομιλητής στο Δ΄ Διεθνές Συνέδριο για τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη που διοργάνωσε η Εταιρεία Παπαδιαµαντικών Σπουδών με θέμα: «Η διαχρονία του Παπαδιαμάντη (λογοτεχνία, ζωγραφική, θέατρο, κινηματογράφος, τηλεόραση, μουσική).»
Διδάσκει Υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου από το 2017.
Ασχολείται με όλο το φάσμα της μουσικής για το θέατρο: Σύνθεση, Ενορχήστρωση, Διεύθυνση Ορχήστρας, Μουσική Παραγωγή, Μουσική Διδασκαλία & Επιμέλεια.Έχει πραγματοποιήσει παραστάσεις, ως ενορχηστρωτής και Διευθυντής Ορχήστρας στα μεγαλύτερα θέατρα της Αθήνας – Ηρώδειο, Παλλάς, Badminton, Πάνθεον, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ως μαέστρος συνεργάστηκε με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ στο Orchestra Project του συγκροτήματος «Κίτρινα Ποδήλατα» (Σεπτέμβριος 2017) και ως ενορχηστρωτής διασκεύασε – και ενορχήστρωσε – τα έργα Symphonic Abba και Christmas Rhapsody που παρουσιάστηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών & Θεσσαλονίκης και στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ. Έχει διευθύνει την Miscolc Symphonic Orchestra στην παράσταση Disney in Concert (Οκτώβριος 2017) και τη Φιλαρμόνια Συμφωνική Ορχήστρα Αθηνών στις παραστάσεις Μαρινέλλα, ο Μύθος (Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος – Φεβρουάριος 2020, Ηρώδειο 2022) και Disney Concerts (Σεπτέμβριος 2022). Ενορχηστρώσεις ή/και Διεύθυνση Ορχήστρας στις παραστάσεις: Moby Dick – The Musical (2022), Tell Me On A Sunday (2019), Cats (2018), Cabaret (2018), Evita (2017), Sweet Charity (2016), Victor Victoria (2016), Nine (2015), Ο Βιολιστής στη Στέγη (2015), Priscilla, Queen of the Desert (2014), Sugar (2013), Chicago (2012), Μαρινέλλα – το Μιούζικαλ (2010, 2011), Το Κλουβί με τις Τρελές (2009), Δύο Τρελοί Τρελοί Παραγωγοί (2007), The Full Monty (2002), Ο Βασιλιάς Κι Εγώ (2001), Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat (2000), και τις παραστάσεις του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος Song and Dance (1998) και Jesus Christ Superstar (1997). Έχει ενορχηστρώσει και διευθύνει τις όπερες του Νίκου Καρβέλα Δαίμονες (2013) και Οι Καμπάνες του Edelweiss (2015) με πρωταγωνίστρια την Άννα Βίσση. Master Class on Broadway Orchestration με καθηγητή τον -τρεις φορές υποψήφιο για το βραβείο Tony – Larry Blank. Σε αναγνώριση της συνεισφοράς του στις πολιτιστικές δραστηριότητες του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος τιμήθηκε με το Ειδικό Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίδοσης (Special Award for Artistic Achievement) από τον πρόεδρο του κολλεγίου Dr. John S. Bailey. |

Μετά την αποφοίτηση το 2015 από την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης «δήλος» – Δήμητρα Χατούπη συμμετείχε σε τρεις παραστάσεις και την επόμενη χρονιά πέρασε στο τμήμα σκηνοθεσίας του Κρατικού Ινστιτούτου Θεατρικής Τέχνης της Μόσχας – (GITIS) στο έτος του Λ. Χέιφιτς. Κατά τη διάρκεια της σπουδής συμμετείχε σε παραστάσεις οι οποίες παρουσιάστηκαν σε φεστιβάλ σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας, και στο εξωτερικό. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια με εισηγητές από την Ελλάδα και από το εξωτερικό, ενώ έχει συμμετάσχει και σε αρκετές μικρού μήκους ταινίες. Αφού επέστρεψε στην Ελλάδα συμμετείχε στις παραστάσεις Πέρασε ένας χρόνος (σκην. Ν. Στυλιανού), Όπου κι αν πας να μη χαθείς (σκην. Δ. Μυλωνάς), και Εμείς οι ημιάνθρωποι του πουθενά (σκην. Ε. Μποζά), σκηνοθέτησε την ακουστική παράσταση Θα μπορούσα να μιλήσω στη Νίνα;, την ιδιότυπη ταινία Μια φωνή, τη σκηνική μεταφορά της νουβέλας Ο βομβιστής του Παρθενώνα, και τη Μέθοδο Γκρόνχολμ στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας. Ήταν βοηθός σκηνοθέτη στον Πλατόνοφ του Άντολφ Σαπίρο.
Διδάσκει από το 2021, ενώ στις δραματικές σχολές «Νέο Ελληνικό Θέατρο – Γ. Αρμένης» και του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Υποκριτική από το 2022, και είναι υπεύθυνος του Εφηβικού εργαστηρίου του Πειραϊκού από το 2023.

Σοπράνο της όπερας, γνωστή για τις ερμηνείες της στα έργα της ελληνικής οπερέτας και όπερας, καθώς επίσης και για τις συμμετοχές της σε μιούζικαλ, κοντσέρτα και συναυλίες σε Ελλάδα κι εξωτερικό.
Σπούδασε τραγούδι με τους Κ.Μορφονιού, Β.Γκαβάκου και Barbara Bonney.
Έχει κυκλοφορήσει τον πρώτο της προσωπικό δίσκο με τραγούδια βασισμένα σε δικές της συνθέσεις.
Είναι καθηγήτρια κλασικού και σύγχρονου τραγουδιού, με ιδιαίτερη εξειδίκευση στην σωστή χρήση φωνής στην άρθρωση λόγου.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Μουσική και Τραγούδι από το 2015.

Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1991. Αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης το 2014. Το 2015 παρακολουθεί το Summer Intensive course στη σχολή της Martha Graham στην Νέα Υόρκη και το 2016 απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο ‘The Place: International School of Contemporary Dance’ στο Λονδίνο. Από το 2017 διδάσκει Σύγχρονο χορό / αυτοσχεδιασμό σε επαγγελματικές σχολές χορού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Ως χορευτής έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως: Russell Maliphant, Jasmin Vardimon, Koen Augustijnen, Rosalba Torres Guerrero, Hannes Langolf, Αντώνη Φωνιαδάκη, Anton Lachky, Ermira Goro, Kader Attou, Φώτη Νικολάου, Γιώργο Κουτλή κ.α. Το 2020-21 δημιούργησε το πρώτο του χορογραφικό́ έργο με τίτλο Cinderella’s, το οποίο επιλέχθηκε για το Aerowaves Festival και την επόμενη χρονιά χορογραφεί το “On Wednesdays We Wear Pink” με την οικονομική υποστήριξη της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών. Το 2023 χορογραφεί την παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου ‘Ιππόλυτος’ σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου.
Στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Χορό και Κίνηση από το 2023.

Γεννήθηκε στην Πάτρα. Αποφοίτησε από την Πρότυπη Σχολή Πατρών. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (1993) .Από το 2014 διδάσκει Υποκριτική στην Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου.
Συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο, τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας, Λάρισας, Κέρκυρας, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, την Στέγη Ιδρύματος Ωνάση , τα περισσότερα Αθηναϊκά Θέατρα και τους σκηνοθέτες Κ. Τσιάνο, Ν. Μαστοράκη, , Μ. Λυμπεροπούλου ,Γ. Μπέζο, Π. Βασιλόπουλο, Σ. Φασουλή, Κ. Φοντούκη, Θ. Εσπίριτου, Κ. Ρουγγέρη, Ν. Αρμάο , Θ. Μουμουλίδη, Β. Θεοδωρόπουλο, Β. Νικολαίδη, Θ. Θεολόγη, Γ. Ρήγα, Κ. Καστανά , Ζ. Λασάλ, Φ. Μπουντούρογλου, Γ. Θεοδοσιάδη, Χ. Σπηλιώτη, Β. Βολιώτη, Ρ. Οικονομίδου, Γ. Κακλέα, Κ. Μαρκουλάκη, Χ. Δήμα, Σ. Θεοδωράτου, Ν. Κουτελιδάκη , Γ. Εμιρζά ,κ.α.
Έπαιξε στα έργα : Ποίηση Βροχή Μουσική ,Οι Κάφροι , Ορέστεια ,Σταχτοπούτα, Πλούτος, Μελό, Ανδρομάχη , Λα Μοσκέτα ,Πεντάμορφη και το τέρας, Η Τραπεζαρία , Ορνιθες , Οθέλλος , Μορμόλης , Αλχημιστής , Τα γούστα του κ. Σλόαν , Βάτραχοι , Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες , Βασιλικός ,Ειρήνη , Φοιτηταί , Δον Κιχώτης , Η Σπασμένη Στάμνα , Λυσιστράτη , Αγκά Σφι+Φι , Σκουπίδια Δεν Βλέπω, Δεν Ακούω, Δεν Μιλάω, Λυσιστράτη , Ο Βιολιστής στην Στέγη, Ο κύκλος με την κιμωλία, Ο Υπάλληλος , Φλωρεντινή Τραγωδία , Πολύ Κακό για το Τίποτα, Ξενοδοχείο Ο Παράδεισος , Οι Αγαπητικοί της Βοσκοπούλας, Η δε γυνή να φοβήται , Απατεώνες και Τζέντλεμαν, Επιθεωρητής Αντρέ, Αντιγόνη , Φιλάργυρος , Μεφίστο , Φιλουμένα Μαρτουράνο,Ο Θάνατος του Εμποράκου , Βιοτεχνία Υαλικών, Κατ’οίκον εργασία , Οι Γαμπροί της Ευτυχίας , Ο Βυσσινόκηπος , Mόμπυ Ντικ , Anima Eterna, Καλιφόρνια Ντρίμιν Νο2 ,κ.α
Στην Τηλεόραση – Kινηματογράφο – Ραδιόφωνο στα : Γόβα Στιλέτο ,Τμήμα Ηθών ,Το Κλειδί ,Eπτά Θανάσιμες Πεθερές ,Ελλη Λαμπέτη , Πόσο Γλυκά με Σκοτώνεις ,Βέτα Κουήν , O Γάμος της κόρης μου, «8» , Post Human Kind , Ερμηνεία Αγάπης ,Χαρακτήρες κ.α.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976.
Είναι απόφοιτος της Δραματική σχολής του Θεάτρου Τέχνης (1993-1996), του Εργαστηρίου Σκηνοθεσίας του Εθνικού Θεάτρου (2001-2004) και από το 2010 μέλος του Directors Lab του Lincoln Center στη Νέα Υόρκη. Έχει σκηνοθετήσει στο Εθνικό Θέατρο, στο Θέατρο Τέχνης, στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, στο Απλό Θέατρο, στο Θέατρο Μεταξουργείο, στο Skrow Theater κ.α. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο Τέχνης, το Φεστιβάλ Αθηνών, το Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας, το Θέατρο του Νέου Κόσμου κα.
Έχει διδάξει στις Δραματικές Σχολές του Εθνικού Θεάτρου, του Ωδείου Αθηνών, στη «Δήλος», στην «Πράξη Επτά», και στη Δραματική του Πειραϊκού Συνδέσμου διδάσκει Υποκριτική από το 2023

Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Πειραϊκού Συνδέσμου (1989). Μόνιμο στέλεχος του Εργαστηρίου Φωνητικής Τέχνης του Σπύρου Σακκά. Παρακολούθησε το Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Λευτέρη Βογιατζή (1989-1993).
Διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου ,στο Πειραϊκό Σύνδεσμο και από το 2009-2022 στη Σχολή του ΚΘΒΕ. Διετέλεσε Αντιπρόεδρος του ΣΕΗ και Μέλος του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου .Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες : Λ.Βογιατζή, Β.Παπαβασιλείου, Λ.Τριβιζά, Ν.Μαστοράκη, Κ.Τσιάνο, Γ.Χουβαρδά, Ν.Μιλιβόγιεβιτς, Δ.Χρονόπουλο, Γ.Διαμαντόπουλο, Β.Αρδίττη, Γ.Αναστασάκη, Γ.Ρήγα, Θ.Γκόνη, Τ.Ράτζο, Σ.Φασουλή, Τ.Γκραουζίνις, Θ.Μουμουλίδη, Κ.Αρβανιτάκη, Π.Ζούλια, Παπαθανασίου-Ρέππα, Σ.Σακκά, Ν. Ζούκα, Β.Κυρίτση, Γ.Μόσχο.
Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις Απόψε αυτοσχεδιάζουμε (Γιορτές Ανοιχτού Θεάτρου, θέατρο Άνετον), Ένα μάτσο βιόλες (104) και Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ (ΚΘΒΕ),Δον Κιχώτης με την ομάδα ΘΕΣΗ. Έλαβε μέρος σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.






